Sportblessures

Blessure advies en behandeling bij Suo Marte Sneek.

Laat je blessure niet onnodig lang duren. Bij Suo Marte kun je terecht voor een deskundig advies en doelgerichte behandeling. Van diagnose tot “return to play”.

Contactpersoon bij Suo Marte is Danny Oosterhof, fysiotherapeut/osteopaat en enthousiast sportliefhebber met ervaring in de sportbegeleiding (o.a.hoofdklasse voetbal Amsterdam, SWZ, Sportmedisch Adviescentrum Amsterdam, Triathlon Almere).

Voor overleg of het maken van een afspraak neem contact op met Suo Marte (0515460202) of 0655142747 (Danny). Voor meer informatie over wat we te bieden hebben: www.suo-marte.nl

Voor leden van Rugby Club Sneek is een eerste diagnoseconsult gratis.

Gratis proeftraining bij RC Sneek

Hou je van een uitdagende sport? Maar wel samen met een team? Ben je jong of oud, groot of klein, langzaam of snel? Kom dan langs voor een gratis proeftraining en raak verslaafd aan rugby.

Heren, dames en jeugd vanaf 5 jaar.