Siemen Cnossen

Voorzitter

Als voormalig captain van de vroegere rugby club Sneek maakt Siemen zich nu hard voor de ‘nieuwe’ club als voorzitter.
“Rugby laat je nooit weer los, het spelletje, de sfeer, de humor, verrijkt je leven!”

Marten Algra

Penningmeester

Marten Algra, oudgediende van de vroegere Rugby Club Sneek. Marten is 50 jaar en werk als technisch manager bij Circulus-Berkel in Apeldoorn. Hij heeft zo’n 15 jaar actief rugby gespeeld en is nu als penningmeester en referee actief bij Rugby Club Sneek
“Rugby is voor mij niet alleen sport, het is een lifestyle.”

Elma de Koning

Secretariaat

Als moeder van een jeugdlid ben ik vanaf 2022 betrokken bij de ‘nieuwe’ Rugby Club Sneek en sindsdien onder de indruk  van deze mooie sport. De kernwaarden respect, discipline en kameraadschap maken rugby de mooiste teamsport die er is!

Jürgen Tressel

Algemeen bestuurslid

Tuncay Isadora

Algemeen bestuurslid

Gratis proeftraining bij RC Sneek

Hou je van een uitdagende sport? Maar wel samen met een team? Ben je jong of oud, groot of klein, langzaam of snel? Kom dan langs voor een gratis proeftraining en raak verslaafd aan rugby.

Heren, dames en jeugd vanaf 5 jaar.